Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Monday, March 30, 2009

Apa ertinya kawan??


Dulu aku ade sorang kawan baik. Nama die??? Biarlah aku rahsiakan. Aku syg sngt2 kat kawan aku nie. Kitaorg mla rapat pada akhir ptengahan sem 3. Aku pon x tau cam ne leh rapt ngan die. Mulai dr tu kami jd semakin rapat n kdg2 aku mrh n majuk ngan die. Dia ttp sabar melayan kerenah kawan die nie hehe. Die seorang yg baik penyayang n sngt ambil berat pasal kwn die nie (aku) walau pon aku nie bnyk sngt kerenah. Tapi dsebabakan hnya peristiwa kecil die tlh berubah. Berubah pada diri die yg len. Maksud aku bkn die yg slama nie aku knl. Pada stu malam aku menagis mengenangkan yg aku n die dh x mcm dlu. Klu bjumpe msg2 wat x tau je. Besela ego manusia ka. Dlu die rajin msg aku tp skrg dh x de sedih sngt mengenangkan kwn yg aku syg sngt wat aku mcm nie lbh2 lg dh ade yg special dlm ati die. Aku x ksh klu die dh ade yg special dlm ati die tp nape pelu bubah smpai cam nie skali??? Tp x pela aku hanya harap die bahagia dunia n akhirat. Walau pun hubungan ktorg sebagai shabat dh x mcm dlu aku nk die tau aku ttp syg die n aku x pnh mnyesal kenal die...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...