Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Wednesday, September 23, 2009

RaYe2 wIt mY CoUsIn

Huhu bjumpe lg kite hahaha...meh2 sume braye ngan sepupu sepapat aku n family yg len.Jom bkenalan ngan sepupu2 aku n family2 yg len..

nie sume ialah ank2 n menantu2 opah aku n sume cucu laki2
dlm family nie
dr kiri (pak ndak, ucu mie, farid, along, daniel)
bawah (pak ngah, opah, ayahnda)
dudk (ijat, aiman, danish)

nie lak cucu2 pompuan opah aku
dr kiri (nazirah, aku, jiah, dik na, nabila)
bawah (farida, kak lang, opah, angah)
duduk (baby, ika)

faridah, aiman, ijat
baby, ika, opah n mak ngah

faridah n mak ngah

baby ngan ayhnye paksu

along n ika

along, aiman n ijat

so nie la sume sepupu sepapat aku merangkap ank buah ayah aku ank2nye skali huuhuu
k la enjoy ye....
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
RAYE DTG UMAH AKU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...