Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Wednesday, September 22, 2010

cErItEr RaYa KaMi :PaRt 1

salam sume ^_^
upe2nye dh 13 syawal dh ye...
dh 13 syawal br la aku rajin nk update blog ku ini heheh
spti yg d jnjikn nk cite pasal raya ktorg thn 2010 nie....

raya ktorg just biasa2 je
sejak bonda mninggal pada thun 2008
ktorg just meraikn secara sederhana je
buat kuih pon 2 3 jenis je ^_^

klu nk tau raya ptama je ktorg dh serbu mcd
hahah tol raya ptama je dh jejak kaki ke mcd
bkn pe aku tingin sngt nk mam aiskrim
so aku ajk la ayh aku p last2 beli mcm2 kat mcd

org len raya mkn rndng ktupt ktorg mam mcd hahah
tp tu x bmkna akk aku x msk la kan
raya ptama akk aku msk nasi briani, ayam masak merah
n ade la bape2 jenis lg
k la dh pnjng bebel kt lyn gambo lak yer ^_^

nie family aku ngan opah (tanpa org tsyg :( )

family mak ngah n opah

family pak ndak n opah wit bby baru ^_^

family ucu n opah

adik beradik ayahnda

owh ye nnt aku smbng lg ye pasal citer raya
raya d mcd lak hahah
k bye2 ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...