Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Thursday, September 23, 2010

cErItEr RaYa KaMi :PaRt 2

salam sume....
bjumpe lg d tengahari jumaat ini hehehe
owwh ye sbnrnye sj nk mnymbung cerite raya kami
kali nie raya di mcd lak...

bkn pe lps je raya kat umah opah kt org trs gerak ke umah kwn ayh aku
ms kat umah opah tu x mam pon sbb ms kat umah dh mam dlu
so kenyang lg...then ms kat umah kwn ayh aku lak just mam bskt
ms dok mam tu dh pk dh pas nie nk p mcd la nk mam aiskrim

pas kuar je dr umah kwn ayh aku trs je aku ckp...
::ayhnda g mcd jap nk mkn aiskrim la:: n ayh aku pon ckp jomla lalalla
smpai je mcd ktorg just take away je sng skt yela mn ade org raya2 mam mcd hahahah
ms dlm mcd lak ktorg je family melayu hahah....

sblm tu smpt gak la adk beradik ku yg len pesan memesan pe yg dorang nk
nie antara dialog kami adk beradik  ^_^

along::ath along nk triple cheeseburger ngan strawberry shake
angah::akak nk triple cheeseburger ngan strawberry shake gak
k.lang:akak nk kentang goreng ngan aiskrim mcflury strawberry

nie la antara yg diorang mtk aish aku lak angguk2
smpai je dlm mcd aku pon eh dik na along nk pe ek
eh along x nk aiskrim kan....hahhah leh lak aku lpa tp pas tu nsb bek ingt
pas tu ms order akk tu leh lak ckp sume strawberry ye dik hahha aku pon sengih2 je la
nie la antara yg ktorg beli d mcd ...................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 pic nie sume amik lam kete je haha

 tunggang tbalik pic nie poning den haha

 triple cheeseburger..owh ye ade 1 big mac tok ayh ku ^_^

 french fries

 strawberry shake sdp wooo haha
selain tu ade gak aku beli aiskrim sundae ^_^

p/s:opsss ok la dh pnjng aku bebel nie ayt pon tunggang langgang haha k la bye2 nnt smbng lg ye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...