Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Tuesday, March 15, 2011

bErAnGaN-aNgAn X pAyAh BaYaR sO....JoM BeRaNgAn-AnGaN

salam sume...
dsebabkan berangan-angan nie x kena byr so sngt la best kan
sbbnye ikt suke kita la nk angan kan ape pon kan
bape bnyk pon ikt suke la mn tau nnt jd realiti kan
sila angguk kepala 5 kali muahaha

sebenarnye aku dok berangan ade blk sendiri
aku tau korng2 sume msti ade blk sndri kan aku je xde sob sob
kat umah nie ade 4 blk so bil isi umah nie lak 6 org
blk utama ayh aku blk no2 aku n akk aku no2


kalau ade blk sndri cam nie le lbh krg nk wat

blk no3 akk aku yg first n adk aku
blk 4 abg aku je la so dh besar2 nie nk la ade blk sndri kan
x best kongsi2 muehehehe rasa x bebas tau
kalau ade rezeki n ayhnda aku setuju mgkn dpt la blk sndri taun nie
nie kene pujuk lbh nie heheheheh

smpai aku dh bayangkan nk tema ape tok blk ku nnt
ngeh ngeh ngeh tema die ialah merah + putih n myb ade hitam sikit2 kot
smpaikan perabut pon ku dh pk nk ltk cam ne ^_^
doa2kn la aku dpt blk sndri nnt ye ngee

tp mmg perlu pon kn blk sndri nie nnt nk kawin sng je
ari tu pon abg aku dh cp ngan ayh aku tmbh blk sbb nnt sng
tp x tau la sbb ayh aku kt x yah le
huwaaa mau juga x kire2 aku akn pujuk smpai dpt


cntk gak...aduh

p/s:kena asah skill memujuk nie ngeheheh n doa2kn la ye kikikikikiki

4 comments:

Inspirationalefeks said...

cmne nak tmbh bilik ?

Fatihah said...

to inspirationalefeks:ade lg kwasan lapang kat umah so tmbh je la

saya YANA said...

kita sama la.. Yana pon takde bilik.. dan akan datang akan ade bilik.. cume tukang2 je takde ag.. dan tema Yana pon dah pilih.. haha... hitam..tp tak semua.. haha... besnye...

Fatihah said...

to saya yana:wah sy jeles la plk hihihhi nnt leh la update2 pasal blk ye heheeh...sy pon kena keje krs nk memujuk nie aduh...so kena cr cpt2 tkg2 nye nnt blh dpt cpt...i like hitam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...