Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Friday, March 18, 2011

fOr ThE rEsT oF mY lIfE - mAhEr zAiN

salam sume...
lg nie dh lama femes amos aku je tekedek2 br nk wat n3 
ngeheheheheh tp x pela kan blog aku ikt suka la 
nape br tegerak ati aku nk wat n3 pasal lagu nie

sebabnye aku tjumpe vid nie
sngt2 la mnyentuh perasaan smpai mengalir air mata ku
btol x tipu tp x de la buktinye heheheh
combination yg sngt2 mnjadi la

yela ngan lagu yg best n bmakna
pas tu d gabungkan ngan vid dr cite....
ala aku x ingt la cite die huhuhu tp msti korng tau kan
ok la x mau bebel pnjng2 jom lyn 
for the rest of my life-maher zain



kredit pd yg wat video yg menarik nie :)

p/s:nk cari suami tg mcm nie ade x kira masa ssh n senang amin... :)

4 comments:

Miss Bluepinkiey said...

video tu mmg best!..huhuhu..*da lame da tengok..:D

Unknown said...

lagu ni memang best..

Fatihah said...

to miss bluepinkiey : yap2 mnyentuh perasaan :)

Fatihah said...

to saya yana : lg dh mmg best pas tu gabung ngan vid tu lg la best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...