Pages

jom follow memfollow ^_^

my birhday

my hearbeat sudi2 kli ye :)

suka blog ini ?

Friday, January 28, 2011

hApPy BeSdAy My FrEnZ ^_^

salam sume...
emm ari nie 29.1.2011
merupakan tarikh kejadiaan seseorang
seseorang tu iyela my frenz iaitu shawal  @ lbh dikenali
sebagai shawalina (jgn mrh shwal gurau2 ^_^)

merupakan besday die yg ke-22
emm dh makin tua dh ko shawal heee
hope pas nie mnjadi lbh matang dr aku ekekkee
semoga murah rezeki...panjang umo n cpt2 kawin heee

nie la my frenz yg baik tu


nie la bdk nye besday ari nie (tgh ttp idung sbb br pas kentut...aku tipu je hee)
aku knl masa sm2 blaja kat ilp
emm dh dkt 4 taun ktorg knl
mmg baik la die nie msti die kembng klu tau aku ngah puji2 hahah

eh2 dh melalut lak heheh
k last but not least

"happy bday shawal...semoga pnjang tangan umor
murah rejeki...btambah matang...cpt2 kawin
cpt2 bg aku ank sedara blh gtu ahaha
n happy selalu tau"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...